lørdag den 20. januar 2018

Downsizing

Overskriften hentyder  til det faktum, at det er et år siden, jeg har bragt et nyt indlæg på min blog, og det kan man da kalde en nedskæring af format.
Jeg tog stort set heller ikke nogen fotos i 2017.
Men nu vil jeg prøve at bringe bloggen tilbage til normal størrelse.
Det kan ikke ske for de små mennesker, vi så i en forfilm forleden.
Filmens titel er også Downsizing, men her er det mennesker, der krympes til at passe til min miniverden!
Jeg har altid været fascineret af historier om små mennesker: Tommelise, Tommeliden, Niels Holgersen osv.
Tror du de er i 1:12? spurgte Kirsten. Det er de nu ikke helt, men det er ikke meget galt. De små mennesker er kun 12.9 cm høje!

Sikke et dukkehus - til levende dukker!

De små mennesker transporteres til miniverdenen!

Ingen kommentarer: